Hello ya´ll!
Denna vecka har varit full späckad!
Jag har haft näsan i skolböckerna varenda dag och bara fokuserat på högsta betyg! ;)
Denna vecka hade jag i läxa att göra klart min negativa ritning i drawing class, skriva en paragraph i engelska, göra en layout i design och plugga inför matte testet som jag hade ikväll (torsdag). Jag verkligen avskyr matte...
 
Jag hade 2 läxor i Engelska som jag fick A i, och i drawing fick jag också A i !!!!!! så sjukt nöjd...
Engelska vet jag att jag kan få A om jag ger 100% ( som jag alltid gör ) men i drawing vart jag överaskad!
Jag lämnade in mitt projekt och sedan skulle hela klassen redovisa allas projekt. 3 utav 15 av mina klasskamrater sa att dom gillade min bild mest, PUSS PÅ ER! Men sen så skulle min lärare sätta betyg på ritningarna och jag fick 99/100!!!! Hur jävla underbart är inte det? Alltså så har jag än så länge A i två klasser utav fyra ( eftersom jag bara fått betyg i 2 ) 
 
In progress...
 
Resultatet, 99/100, A!!!
 
En teckning jag ritat på fridtiden
 
En teckning jag just har påbörjat!
 

2 kommentarer

Mamma

11 Sep 2015 20:54

Vad duktug du är!! 👏😘

mormor

14 Sep 2015 21:39

Fritid,gumman! Jag blir så stolt över vad du presterar! Give Mike a big HUG. He must be a part of your wellness!
XOXO

Kommentera

Publiceras ej