Sista helgen som jag har sommarlov :(
Imorgon börjar jag skolan igen och jag har verkligen haft en underbar sommarlov!
Jag tänkte summera hela min sommar i detta inlägg. Jag plockar ut mina godbitar från Maj - Juli. 
 
MAJ 2015:
 
Jag avslutade min första termin på college med A i alla 4 ämnen. Jag har för tillfället 4.0 i betyg och det är de högsta man kan ha på college här i USA. Jag är så sjukt stolt över mina betyg och jag ska göra allt för att behålla dom. Vi firade detta med lite vin och min favoritfilm och mat, Dirty Dancing och sushi. 
Resten utav Maj månad ägnade jag mig åt att bara slappa och njuta utav ledigheten. Kanske lite för mycket slappande....
Sista dagen i skolan avslutades med hoppborg, cotton candy och slusheys!
 
 
 
JUNI 2015:
 
Juni är en månad då sååå mycket hände. I början utav Juni så åkte vi en weekend till St Augustine där vi gick på spökturer, åt god mat och bara njöt. En vecka efter att jag och M kom hem från St Augusine så adopterade jag och M lilla Bailey och så reste jag även hem till Sverige.
Jag och M åkte som vanligt en lördagsmorgon till Petco för att titta på de små söta hundarna. Vi vart intresserade utav en hund som fanns utanför själva butiken och när vi mötte henne så fanns det även en annan glad liten tös där. Denna lilla tös hette då Jingles och hoppade genast upp i M´s famn och överröste honom med pussar. Det slutade med att vi lämnade butiken med lilla Jingles (Bailey) för en prov vecka hemma hos oss.
Redan efter första dagen var det bestämt att hon skulle stanna hos oss! Det är ett utav de bästa besluten jag och M någonsin gjort tillsamans! Vi bestämde då att hon skulle heta Bailey. Två veckor efter att vi skaffat lilla Bailey så for jag hem till Sverige för att tillbringa tid med mina nära och kära.
 
 
 
JULI 2015:
 
Hemma i Sverige igen efter 6 månader i Florida och det var verkligen skönt att få vara i svensk klimat!
Florida är FÖÖR varmt under sommartid. Mamma och pappa, ÄLSKADE MAMMA OCH PAPPA,  tog så väl hand om mig när jag var hemma. En sak på topplistan utav ca 100 saker som jag verkligen saknar med Sverige är pappas och mammas mat! Jag fick umgås med min bästste bästa vän Petra, vi umgicks med min bästa chef A och hennes familj + vänner och jag fick en heldag med min käraste mormor i vackra sommar Stockholm! 
Efter ca 2 veckor i Sverige, bilade jag med mamma och pappa till Italien. Det kändes som gamla tider igen och jag älskade verkligen att få tillbringa 3 dagar i bilen tillsamans med dom <3
 
 
 
 
Tack alla underbara, älskade vänner runt om i världen för min underbara sommar med er. Ni vet vilka ni är <3 
JAG ÄLSKAR ER!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mormor

25 Aug 2015 13:29

Älskar Dig oxå!!!!<3 Underbart få följa Dig på bloggen!

Kommentera

Publiceras ej