Nu har det gått en vecka sedan vi kom hem från Utah och jag vill tillbaka!
Det är skönt att vara hemma i Florida igen men jag trivdes så bra i Utah med miljön, vädret och alla aktiviteter man kunde göra. Jag kommer garanterat att besöka Utah och Park City igen!
 
Men iaf, denna vecka så har jag börjat träna på nya gymmet. Jag fick nämligen 6 månaders gymkort + två dagar i veckans personal training från M i födelsedagspresent. Jag hade mitt första PT pass i måndags då vi körd ben, sen så har jag vart på gymmet varje dag sedan dess och ikväll blir mitt andra PT pass med fokus på mage och rygg. Jag börjar ÄNTLIGEN få tillbaka min motivation och ser så sjukt mycket fram emot att "förvandlas" under hösten och vintern. Utöver att träningen har satt fart så har jag i stort sett bara slappat, städat och njutit utav min sista sommarlovs vecka. Jag börjar nämligen skolan igen på måndag! ÄR SÅ NERVÖS!!! Jag känner att jag har en press på mig att få lika fina betyg som jag fick förra terminen och jag accepterar inget annat än A i alla ämnen!! Jag hoppas vrekligen att denna termin blir lika bra som förra. Vilka klasser jag ska läsa berättar jag mer om på måndag då jag även har inhandlat alla böcker och etc som jag kommer att behöva.
 
Jag har inte så mycket mer att skriva för tillfället men det är fredag och klockan är bara 12 här i USA.
Här är iaf lite bilder från min lugna vecka (utöver träningen) hemma i Florida.
 
Mina fina födelsedagsblommor från mamma, pappa & Bia hade nått sitt slut :( 
Önskar att jag kunde få ha dom för alltid! Ballongen har jag självklart sparat
Såhär mycket plats får jag i sängen och då har vi en stor Queen säng!
Ni kan se Baileys små fötter och Ms arm. Ganska mysigt att dom vill ligga tätt intill ändå :)
Min nya favorit frukost. Hemmagjord vanilj-chiapudding! 
Färgade håret hemma. Blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet! 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamma

21 Aug 2015 22:19

Som jag har letat här hemma efter den där svarta capen, nu ser jag vart den är..

Kommentera

Publiceras ej