Dear Math.
I am not a therapist.
Solve your own problems!
 
Enda sedans söndag till idag har jag suttit med näsan i matte boken! Jag har prov imorgon och har pluggat som en TOK! Jag ser bara multiplications, prime factorizations, LCM, 7(0)(-6) och massa andra SIFFROR!!
Jag drömmer om matte och siffror, det är sant. 
Imorse när M väckte mig:
 
M -" Wake up Bella " (hugs and kisses)
 
Jag - " ZZzzzzZZzzz " *Mummel*
 
M - " Bella? "
 
Jag - " FIIIIIIFTYYYYYYY! "
 
M - " What? "
 
Jag - " The solution is fifty! "
 
Ni förstår nog då hur mycket min hjärna har fått arbeta med siffror.
Jag kommer att göra mitt bästa imorgon och hoppas på att få runt 50% rätt på provet.
Håll tummar och tår för mig! 
 
 
 

1 kommentarer

mormor

05 Feb 2015 20:11

mormors duktiga flicka! kul läsa från dig o ditt nya liv. kul bild med matten o dina drömmar när fina M. väcker dig. Lycka till med ALLT! hälsa M.

Kommentera

Publiceras ej