Igår åkte vi till Harbour Site för att äta middag på Too Bizaar som är en thai/sushi resturang. Sjukt god mat och super mysigt! Efter det åkte vi till en pub där dom gör egen öl för att möta upp våra vänner G & J. Dom är helt underbara och är verkligen två utav dom mest underbaraste människor jag känner. Är så lyckligt lottad som fått lära känna dom.
 
 
Idag lät M mig att sova ut, vaknade vid 11 tiden och han hade köpt frukost åt mig <3 
Sedan åkte vi till en konst mässa i West Palm Beach som var hur coolt som helst! Älskar att gå och se konst och som tur är delasr M samma intresse. Jag blir så sjukt sugen på att måla när jag går på konst mässor och annat. Vill även köpa all jag ser, förhoppningsvis kan jag det i framtiden ;)
Sedan åt vi på en Mexikansk resturang och tänkte gå på bio för att se American Sniper, men vi blev allt för trötta och åkte hem istället. Ja juste! Hittade en utav mina favorit butiker L'OCCITANE som har de bästa hudkrämerna ever och dom doftar UNDERBART! Jag köpte en bodyoil i min favorit lukt och även ett doftljus som doftar detsamma. Det finns en L'OCCITANE butik i Sthlm men det är så sjukt dyrt! Jag bunkrar alltid upp mig med mina favoriter när jag är i USA eftersom att det är så mycket billigare här. 
Nu sitter vi hemma, dricker lite vin och försöker hitta en bra film att se. Hoppas ni alla haft en underbar helg!
Mamma, pappa och lillasyster. Jag älskar och saknar er jättemycket <3
 
M med sin fina vintage man-purse! LOL
 
 
 
 
 

2 kommentarer

lillasyster

25 Jan 2015 16:46

Och jag älskar och saknar dig! <3

Mamma

25 Jan 2015 21:52

Vi älskar dig ochsaknar dig massor gumman. Tack för att vi kan följa dig på bloggen 😘

Kommentera

Publiceras ej