Tisdag 11/8:
 
I måndags åkte jag, M och M´s föräldrar till Red Pine Adventures för att rida häst i bergen. Detta är något som jag verkligen velt göra och sett fram emot enormt mycket! Min häst hette Diamond och var verkligen hur underbar som helst. M´s häst hette Eastwood och ville i stort sätt äta hela tiden. Vi red genom skog och berg på led och man kände verkligen en firhetskänsla. Jag ångrar dock att jag slutade rida när jag var yngre eftersom jag verkligen älskar att rida. Hela upplevelsen var obeskrivlig och jag har aldrig någonsin varit i en sån fin miljö som Utah har.
Efter ca 2-3 timmars ridande så åkte vi till en resturang för att äta lunch och provsmaka den lokala ölen. 
 
Jag och fina Diamond
 
Onsdag 12/8:
 
Dagen började med att jag och M tog med Bailey ut på en 2 timmars hiking i området där vi bor. Efteråt åkte jag och M till den olympiska staden igen för att prova på Zipline. Om du inte vet vad zipline är så googla det!
Jag som är så sjukt höjdrädd kan inte fatta att jag vågade prova på det, men det vr verkligen så jäkla kul och jag är glad att jag gjorde det. Efteråt åkte vi in till stan för lite shopping och sedan spenderade vi kvällen hemma med middag och brasa.
 
Morgon hiking i området
Zipline i den olympiska staden
Hemmamys vid brasan
 
Torsdag 13/8:
 
M ville prova på något som heter ATV - All Terrain Vehicle. Alltså så åker man i typ en fyrhjuling uppe i bergen bland vatten, sten och all slags underlag man kan tänka sig! Jag trodde inte att jag skulle ha så kul som jag hade det!!! 
 
Uppladdning inför ATV
 ATV 
 
Fredag 14/8:
 
Jag M och hans föräldrar åkte upp till bergen för att besöka grottor. Det hela börajde med 1 timmes promenad uppför bergen i kokhet sol och jag har nog aldrig vart så trött i hela mitt liv! Väl uppe på toppen så klev vi in i grottorna och hettan förvandlades genast till iskallt. Jag tyckte det var lite obehagligt i början då jag inte gillar mörker + trånga utrymmen. Men det var verkligen en cool upplevelse!!
 
Mördarv promenaden upp till grottorna
Inne i grottorna
Promenaden ner från grottorna var lite lättare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

mormor

17 Aug 2015 19:29

underbara bilder! vilket liv du får leva1 kramar till alla!

Mormor

18 Aug 2015 08:27

Good Morning everyone! Have a Beautiful day! Love You!

Mormor

18 Aug 2015 08:31

Beröm för Din fina svenska och presentation av Dig själv!

Mamma

21 Aug 2015 22:21

Vilken vecka ni har haft!! Underbara bilder

Kommentera

Publiceras ej